Februarutfordringen

mandag 23. januar 2017

Første gang på slalåmski.

God morgen!

I dag har jeg lyst å vise dere den første og eneste LO jeg har laget i 2017. Bildene er av minstejenta, som fikk prøve slalåmski for første gang 1. nyttårsdag.

Jeg har brukt mønsterark fra seriene "Gledelig jul" og "Muligheter" på LO-en.  Det er veldig gøy at de ulike seriene harmonerer i farger og mønster, slik at man lett kan kombinere. Jeg har brukt en av de nye diesene til å stanse ut sirkler. De små tekstene er klistremerker og klippet ut fra mønsterark. 


Detaljer:


Produkter jeg har brukt:
Ark: "Gledelig jul": PD 16214 - Pepperkakefest, PD 16216 - Vinter og snø, PD 16218 - Julemorgen, PD 16233 - Julaften. "Muligheter": PD 16139 - Dine drømmer.
Dies: PD 16202 - Ramme 2
Klistremerker: PD 112 - Alfabet - mørk rosa, PD 15044 - Frøken Fryd, PD 14944 - Vinter.

Ha en fin dag alle sammen :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar