Februarutfordringen

onsdag 8. mars 2017

Baby gavepose

Hei!
I dag kommer mitt første blogg innlegg for Papirdesign! En ære å få komme med på dette kreative teamet. Gleder meg masse til å vise frem Papirdesigns flotte produkter!

Jeg vil gjerne vise dere en gavepose jeg har dekorert, med den nyeste mønsterarkserien " Velkommen lille venn" . Den er bare superskjønn!





Det nederste arket har jeg "rynket" opp, etter inspirasjon fra Katrine hos Scrappelyst. Syns det ble en stilig effekt. Jeg har pyntet med forskjellige blomster, hvite halvperler og en button.


Jeg bruker ofte tittelfeltet til mønsterarkene. (Alt kan selvfølgelig brukes!) Her har jeg laget en liten tag ut av det.


Dies teksten: "De beste gratulasjoner" er stanset ut i mosegummi.


Innholdet i gaveposen :)









Tusen takk for at du kikket innom og velkommen tilbake :)


Klem fra 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar