Februarutfordringen

fredag 10. mars 2017

Konfirmasjonskort gutt

Hei alle sammen.

I dag er min første egne bloggpost her i Papirdesignbloggen, og med litt smånervøse fingre skal jeg forsøke å skrive et innlegg.


eg har laget et konfirmasjonskort til gutt og bordkort som passer til.. Under her ser du det jeg har brukt for å lage et superenkelt bordkort, som det er veldig lett å produsere mange av..


Og med den herlige diesen Mann blir det veldig enkelt..


Jeg har enkelt brukt litt distress rundt kantene og på innsiden (ta på distress mens papiret fortsatt sitter i diesen, da sverter du inni sirkelen..


Over her ser du innsiden av kortet..
Under ser du litt detaljer av fremsiden av kortet og de herlige blomstene jeg har brukt.


Da gjenstår det bare å si tusen takk for at du kikket innom og håper du fant litt inspirasjon..

Under her ser du det jeg har brukt på dette kortet og bordkortet:




1 kommentar:

  1. Nydelig kort. Du er bare så rå å pynte kortene Linda :-)

    SvarSlett