Februarutfordringen

tirsdag 4. april 2017

De beste ønsker


God kveld :)

Tenkte jeg skulle vise dere et konfirmasjonskort med de nyeste mønsterpapirene fra Papirdesign. Som hovedmotiv har jeg valgt et tekststempel som er noen år gammel, men som jeg har lagt min elsk på til konfirmasjonskortene mine. Dette passer perfekt til både jentekort og guttekort! :)

Som pynt har jeg valgt en mengde ulike blomster i lilla, hvitt og rosa. Jeg har også stanset ut en jente i lilla mønsterpapir av en av disene. Denne gjør seg på konfirmasjonskortene, synes jeg :)

Produktliste:
Ark: Dagen er din - Blomsterbukett PD 17297
Velkommen lille venn - Bamse brakar PD 17281

Dies: Ramme 2 PD 16202
Dame PD 16170

Stempel: Nesten mann PD 14964

Blomster: Roser 1 cm hvit
Pion gammelrosa
Søte blomster hvit
Søte blomster lilla
Store tulipaner lilla
Roser 1,2 cm gammelrosa

Annet:Chipboard Hjerter rosa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar