Februarutfordringen

onsdag 19. april 2017

Kommodekort

Heisann!
I dag vil jeg vise dere ett staffelikommodekort laget etter tutorial fra dyktige Elin, som du kan finne HER.  Denne fikk jeg på bestilling fra ei som ville ha ett kort til datteren sin, som er veldig glad i dyr.


Nydelig tekststempel!


En button passer utmerket til å "hvile" staffelikortet på. Lekker er den også.


Trefigurene har jeg dabbet med hvit akrylmousse fra Marabu. Dame-diesen har jeg stanset ut i hvit kartong og en i mønsterark, og klippet til så hun fikk farge på kjolen.


Tittelfeltet til mange av mønsterarkene har fine ord, de sparer jeg alltid på! Og her har jeg brukt det som banner over kortet.


Takk for at du kikket innom! Ønsker deg en flott dag!





















Produkter:
Ark:
Dagen er din-Blomstereng PD17296
Dagen er din-Fly avsted PD17289
Stempel:
Runde tekststempel PD13807
Dagen i dag er en gave PD13768
Dies:
Dame PD16170
Blomster:
Roser 1,2 cm blå
Annet:
Kakeserviett 10 cm PD13816
Chipboard lilla hjerter PD636
Trefigurer- Fugler PD14954
Buttons - Kos og klem 862

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar