Februarutfordringen

onsdag 5. april 2017

Påske

Hei! Nå er det ikke lenge igjen til påske! Og i den anledning så har jeg dekorert en eske til en twist pose. Malen på denne fant jeg hos dyktige Lene Suhr.



Istedet for magnetlukking, så punchet jeg istedet to hull og festet med bånd for å holde det sammen.


Her har jeg pyntet med stjerne chipboard, blomster,bånd og egg som jeg klippet ut av mønsterarket og klippet hakk i de, så de ser ut som eggeskall...


Motivet er fra klippearket Påske


Til slutt vil jeg vise noe påskepynt jeg har laget. Jeg har brukt ett halv påskeegg og klippet av litt i enden av det, slik at det kan stå. Pyntet deretter med bilde fra klippe-ark, kakeserviett og blomster. 


Takk for at dere kikket innom! Ønsker dere en fin dag!


Produkter:
Ark:
God Påske - Påskeliljer 13760
God Påske- Påskeegg 13759 
Klippeark Påske 10605
Dies:
Ha en fin dag PD 15135 
Blomster:
Roser 1,2 cm gul Blomster55
Små gardenia gul
Kirsebærblomst, beige
Annet:
Kakeserviett 10 cm PD13816
Chipboard Stjerner, rosa PD630
Båndpakke fargerik
Båndpakke kul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar