Februarutfordringen

tirsdag 16. mai 2017

Organiseringsfriken slår til

I fjorårets februarnummer av Ett trykk lagde vi søte, små washi-beholdere. Jeg bruker ikke washiteip, men holderen min har blitt godt brukt og jeg oppbevarer småkrukker med perler og paljetter i den. Jeg har glasskrukker med blomster innerst på pulten min på scrapperommet, og av en eller annen grunn er det veldig mye annet enn akkurat den lille esken som havner på toppen av glasskrukkene mine. Flytende lim, antistatisk pulver, Nuvo-dråper og mer til. Siden jeg må fjerne alt som står oppå krukkene for å få tilgang til innholdet i krukkene tenkte jeg at det var på sin plass med en beholder til, så jeg bare løfter på én ting for å komme til innholdet i krukkene mine.

Jeg er ikke den som bruker mest mulig stæsj på prosjektene mine, jeg har en relativt enkel stil, så jeg har pyntet enkelt med et par blomster og diecuts laget med den nye bladdieen. Kos-buttonen syns jeg passer bra, jeg koser meg jo når jeg sitter på scrapperommet og leker.

Her er esken min fylt. Jeg fikk plass til to flasker Nuvo-dråper, en stor flaske Glossy Accents og en flaske flytende lim. Så nå trenger jeg bare å løfte på én ting når jeg skal ha tak i blomstene i krukkene mine istedenfor fire. Praktisk for en organiseringsfrik som meg. 

Produkter brukt: 
Mønsterark: 
Dies:
Blomster:
Rose, gul
Annet: 

Håper du får en god dag i dag og en herlig 17. mai-feiring i morgen. Klem fra Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar