fredag 26. mai 2017

Rammeeskekort.

Hei!

Tror jammen jeg har funnet på et nytt ord! hahahahaha! Rammeeskekort... Tja, jeg skal selvsagt ikke påstå at dette ordet ikke er brukt tidligere... I allefall, jeg har laget et rammeeskekort. Aner nemlig ikke hva jeg skal kalle det for så da blir det sånn ;-)

Esken måler 4x4 inch. Jeg har brukt de nyeste arkene til Papirdesign til dette prosjektet.







Håper dere likte denne.
Takk for titten! Ha ei flott og kreativ helg :-)

Klem fra Cathrine.



Ark:
Stempel:
Dies:
Blomster:
Annet:

5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Wow så lekkert. Denne må nok prøves😊

Véronique sa...

Kjempe lekkert Cathrine 😍 Du må lage en mal 😊

Laila sa...

Skikkelig flott, finnes det mal på det?

Bente Sørflaten sa...

Så nydelig!!
Flott bretting du har bedrevet her, mal mottas med takk <3

Joan Birk sa...

Sikke en flot rammeæskekort og i skønne farver.
Har du en tutorial/vejledning med mål?
ha en god dag