Februarutfordringen

fredag 30. juni 2017

Posekort

Hei alle sammen..

Da er det endelig min tur her på bloggen igjen, og i dag har jeg lyst å vise dere min variasjon av et posekort.

 Jeg har tatt en pose og klippet av bunnen... slik at det blir en pose som er åpen i begge ender...


Neste steg var å brette posen på midten, lime inni langs midten (slik at den ikke lenger er åpen tvers igjennom)...


Så en kantpunch på begge ender, samt papiret.. Før jeg limte på papiret har jeg festet små magneter for å hold det hele sammen..


Så var det bare å finne frem litt pynt, en stempeltekst og mer..


Under ser du en liten video av selve kortet.. Damen er har fått litt herlige embossingpulver på seg...



Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Dagen er din - God Nok - PD 17290
Stempel:
Sjokolade - PD 14952
Blomster:
Hortensia - lys rosa
Små blomster - rosa
Roser 1 cm, rosa og mørk rosa
søte blomster - lys rosa
Dies:
Dame - PD 16170
Annet:
Hjerter - rosa - PD 635
Stjerner - Lollipop - PD 630
Chipboard - jente - PD 679
Båndpakke - babyjente
Perler - gammelrosa


Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar