Februarutfordringen

fredag 14. juli 2017

Espressoboks i ny drakt

Hei alle sammen..

I dag vil jeg gjerne vise dere en espressokaffepulverboks i helt ny drakt.. For noen ganger er bare det enkel best, som når jeg skal lage noe til min pappa...


Jeg har brukt det herlige diessettet mor far sammen med du er super for å lage teksten.. Og når du har så herlige dies sammen med et fantastisk papir... ja da blir resten veldig enkelt..


Når jeg skulle ta bilder måtte jeg bare bruke litt av stjernediesen til bakgrunn (den passer jo så perfekt med mønsterpapiret... )


Under boksen brukte jeg en stempel for å formidle noe av det jeg hadde på hjertet..


Produkter jeg har brukt:
Ark:
Stempel:
Dies:
Mor Far PD 15123
Du er super PD 15134

Håper du fant litt inspirasjon, kanskje får også du lyst å dekorere en kaffeboks..
Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar