Februarutfordringen

tirsdag 25. juli 2017

Med blanke ark og fargestifter

Hei!
Elin her i dag, med et veldig enkelt prosjekt. Jeg har en god del fargeblyanter av forskjellige slag fra forskjellige produsenter, og noen av dem har fast bosted i metallbokser som tidligere har blitt brukt til mat. Jeg har gjort om en av disse til en litt mer scrappevennlig versjon enn originalemballasjen.

Jeg brukte arket Tavle til å dekke hele boksen min (som forøvrig egentlig er en boks til struller av sjokoladekjeks fra Caprice - nam), før jeg klippet ut en lang bit av et ark med blyanttupper i forskjellige farger i et litt vilkårlig mønster og limte oppå. Til slutt fant jeg frem noen klistremerkebokstaver og lagde litt tekst. Enkelt, men effektivt og mye bedre enn den røde originalemballasjen.

Produkter brukt:
Ark:
Skolestart - Tavle PD13847
Skolestart - Skolemateriell PD13849
Annet:
Alfabet - Grå PD111

Håper du kanskje ble litt inspirert til å finne frem scrappesakene dine i sommervarmen. Kreativ klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar