Februarutfordringen

søndag 2. juli 2017

SOMMERUTFORDRINGEN

Nå er sommeren her for fullt og vi håper dere nyter nydelige sommer dager - det gjør vi.
Papirdesign tar ferie, men vi har en utfordring til dere gjennom sommeren som vi håper faller i smak. 
Vi ønsker at dere skal være kreative med deres favoritter - bilder, pynt, mønsterark, blomster, farger, personer, gaver, prosjekter, stilarter og mye mer. 

Utfordringen varer ut august, og du kan delta med så mange bidrag du vil.
Det er lov å kombinere vår utfordring med andre, men bidraget må være nytt.
Her er litt herlig inspirasjon fra designteamet vårt: 

Kristine: 
Mine favoritter er å lage layout med bilder av favoritt gutten min og favoritt fargen min blå. I tillegg er buttons, dotter, stickers og stempler favoritter til å pynte layoutene mine med ♥ 


Produkter:
Ark:
Stempel:
Annet: 
Klistremerker - hverdag PD14939

Ida Kristin:

I utfordringen favoritter har jeg valgt blå som min favoritt. Jeg elsker blått til alle anledninger, og spesielt denne blåfargen fra serien Hell og lykke. Kortet er pyntet med et chipboard-hjerte som er dekket med embossingpulver i hvitt og gull. Blomstene har fått et fint lag med glitter på seg, og i hjørnene har jeg festet noen små hvite perler. Hva synes du? :)


Produkter:
Ark: Hell og lykke - Endelig gift PD 15032

Blomter: Stor rose 3,5 cm hvit
Pioner - hvit
Små blomster hvit
Roser 1 cm lyseblå
Kirsebærblomster hvit

Pynt: Chipboard - Hjerter hvitKakeserviett 15 cm

Bånd - Bryllup hvit

Renate:

Jeg har lagd en layout med bilde av favorittgutten min. Jeg er også veldig glad i rosa- og turkis/mint- farger, samt buttons og klistremerker med tekst på. Jeg vil også trekke frem en stor favoritt man stort sett ikke ser - nemlig Papirdesigns 3D- limputer! Jeg tør påstå at de er de beste på markedet, og min absolutte favoritt!



Produkter:
Ark:
Muligheter - I dine sko PD 16144
Forventning - Fashion PD 14896
Stempel:
Trestruktur PD 13779
Hei på deg PD 13790
Til han PD 14959
Pynt og annet:
Buttons - Stjerner og hjerter PD 861
Buttons - Kos og klem PD 862
Klistremerker - Bassengliv PD 15047
Klistremerker - Perfekt PD 15046
3D- limputer PD 712

Torill:
Jeg har lagd en art-tag - å jobbe med slike tags er en favorittaktivitet innenfor scrappinga mi. Jeg havner rett som det er tilbake til litt klin og klæsj, med bakgrunnsstempel og sirkler. Sirkler er iallefall en favoritt hos meg! Disse tekstboksene er favorittstemplene mine også!


Produkter:
Stempler: Til han PD14959
Bakgrunner PD13788
Hei på deg PD13790
Fri som fuglen PD13795
Dies: Stjernedies PD17238


Linda:
Jeg har valgt å jobbe i mitt favorittformat, nemlig en tag..  I tillegg har jeg brukt noen av mine favorittting, resteark, dies og embossingpulver.. 




Produkter:
Ark:
Dagen er din - Blomstereng - PD 17296
Dagen er din - God Nok - PD 17290
Dagen er din - Anemone - PD 17286
Muligheter - Naturligvis, brun - PD 16147
Dies:
Stjerner - PD 17238
Blomster:
Turkis batikk
Liten hortensia med perler, beige
Hortensia hvit
Annet:
Klistermerker - bassengliv - PD 15047


Lene:
Jeg har valgt å lage bryllupskort i sarte farger, noe jeg liker å lage. Jeg har også brukt endel blomster og perler som er mine favoritter å pynte med.




Produkter:
Ark:
Dies:
Stempler:
Annet:

Cathrine:
Jeg har valgt å lage en skuffeeske med staffeli. Jeg esker de nye arkene fra "Dagen er din" og "Velkommen lille venn". Disse fargene er nemlig mine absolutte favoritter! I tillegg er jeg så glade i Papirdesigns søte blomster! Den nye sommerfugldien har også blitt en favoritt. Stempelplaten med "Flotte deg"- teksten er en av de stempelplatene jeg bruker mest. 





Produkter:
Ark:
Dies:
Stempler:
Annet:
Halvperler - hvit PD822.
3D- limputer PD 712

Premien denne gangen er en helt ny lekker die, og for å være med i trekningen om å vinne denne må bidraget ditt inneholde minst 50% Papirdesignprodukter



Vi gleder oss til å se hva dere lager og ønsker alle en kreativ måned ♥


1 kommentar:

  1. Kanskje ikkje 50 % med papirdesignprodukter på bidraget mitt, men la det inn alikevel sidan eg blei inspirert av Cathrine sitt innlegg her i bloggen :)

    SvarSlett