Februarutfordringen

tirsdag 11. juli 2017

Til konfirmanten

 
Hei! Jeg har et konfirmasjonskort å vise frem i dag, Jeg har kost meg med ark fra Dagen er din-kolleksjonen og brukt røde dotter og klistremerker for kontrast.
Jeg har brukt en die til å stanse ut konfirmanten min i blå kartong, og de nye konfirmant-diesene til teksten. Jeg stanset ut to lag av selve tekst-dieen i blått og ett lag under av skyggedieen i hvitt. 

Jeg har også brukt den nye stjernedieen under det mørkegrå mønsterarket, også i blått. Jeg har pyntet med noen finérstjerner for å understreke stjernene enda mer.

På innsiden har jeg brukt et av 3x4"-arkene på Vinnere-arket på den ene siden, og på den andre har jeg god plass til en hilsen.

På baksiden har jeg brukt et stempel fra stempelplaten Nesten mann stemplet i rødt og laget dato med stempler fra Kalender-platen stemplet i blått.

Produkter brukt: 
Ark:
Stempler:
Dies: 
Mann PD16169
Annet:

Takk for at du tok turen innom bloggen vår, håper du ble litt inspirert. 
Varm sommerklem fra 





1 kommentar: