Februarutfordringen

tirsdag 28. november 2017

Du er best

Hei alle sammen! Det er under en måned igjen til jul, og siden jeg har laget julekort og andre juleprosjekter jevnt og trutt i hele år trengte jeg et lite avbrekk. Resultatet ble dagens kort, som er et fargerikt, men likevel ryddig CAS-kort.
Jeg stemplet et hallo-stempel i en kolonne nedover kortets front i regnbuerekkefølge. Jeg har brukt forskjellige blekk, hovedsaklig Distress Ink og Distress Oxide Ink, og stemplet ordet med likt mellomrom mellom hver linje. Jeg lagde panelet litt mindre enn basen min, og monterte det på 3D-teip.
Jeg surret sammen litt englehår for å myke opp litt. Jeg stemplet en annen tekst på en svart kartongstripe, embosset i hvit og monterte stripen på 3D-teip oppå englehårene. Til slutt pyntet jeg enkelt med krystaller.

Produkter brukt:
Stempler:
Snømann PD 17203
Lille frøken PD 13764
Annet:
Krystaller, sort PD 870

Håper du ikke stresser for mye med førjulsstria, men klarer å koble av litt og tenke på litt andre ting også. God, kreativ klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar