Februarutfordringen

fredag 26. januar 2018

Februarboks

Hei alle sammen..

Da er det min tur igjen her på bloggen, og i dag vil jeg gjerne vise dere min februarboks.. Som kanskje noen av dere husker så lagde jeg en januarboks i desember (med videotutorial, som du finner her).. da sa jeg at jeg skulle lage en slik for hver måned i 2018..


Som du ser har jeg brukt masse herlige saker på denne esken og kost meg skikkelig...


Sist jeg var på scrappetreff på Sylt hadde jeg med meg kitet som du ser over.. og hadde bestemt meg for at ut av dette skulle jeg lage to prosjekter... Vel et ble ferdig (esken) og jeg er spent på hva det neste blir...
Så hvis du står fast noen gang, så vil jeg anbefale å "bare" sette sammen et kit, og så la kitet lede deg på sin vei...


Jeg bare elsker den følelsen fargene i denne esken gir... helt herlig...


På innsiden har jeg brukt stempeltrykket som et enkelt lite kort...


Og under der har jeg gjemt februar....


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Julestemning - Kalender 2018 - PD17355
Julestemning
Stempel:
Evig vennskap - PD 13811
Dies:
Stjerner
Blomster:
Blomster
Annet:
Kakeservietter
Swirls
Krystaller
Buttons
Snøkrystaller


7 kommentarer:

  1. Nydelig:-).
    Jeg er nybegynner som "scrapper" og får masse inspirasjon fra siden deres. Ser at dere til tider benytter hvit stempelfarge. Dette synes jeg er effektfullt, men har ikke funnet noen type jeg er fornøyd med. Kan dere anbefale merke/fabrikant?

    SvarSlett
  2. Så lekkert :-).
    Jeg er nybegynner som "scrapper", og får utrolig mye inspirasjon fra sidene deres. Jeg ser at dere til tider benytter hvit stempelfarge. Dette synes jeg er utrolig effektfullt, men har ikke funnet noen type som jeg synes er fin. Kan dere anbefale merke/fabrikant?. God helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Bruker ikke så mye hvit stempelpute desverre, men bruker ofte å embosse trykkene hvit. Min hvite pute heter Memento delux...og jeg er i alle fall fornøyd...

      Slett
    2. Tusen takk for tilbakemelding. Det må jeg prøve. :-)

      Slett
  3. Så nydelig boks! :)
    Masse flotte detaljer :)

    SvarSlett
  4. Hei.. for en flott boks.. du er virkelig flink Linda. Men har det gått ant å fått denne malen som du har skrevet her på cm mål ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke laget den i cm, men det er nå bare å sørge for at de delene som har likt mål får likt mål i cm. 1" = ca 3 cm..

      Slett