Februarutfordringen

torsdag 26. april 2018

Konfirmasjonskort til jente

Hei!

I dag har jeg lagd et konfirmasjonskort til en jentekonfirmant, med nye ark og dies.
Blonder, blomster og bling er på sin plass, syns jeg - i hvert fall på dette kortet ;)
Jenta er et stempel som er klipt ut og bygd opp med 3D- puter. Utrolig elegant og vakker, i tillegg ligner hun på ei jeg kjenner!
 Inni er det enkelt, men elegant pyntet. Det er så fin "shwung" over stemplene, syns jeg.
Og mønsterarket med de pionene på... SUKK og DÅN, sier jeg bare...
Legg og merke til de små "ørene" ovalen på venstre side har; de er stanset ut med en ny die og passer akkurat til et gavekort! Ganske smart ;)



Produkter:
Ark:
Fremtidsdrømmer - Vær deg selv PD 18439
Fremtidsdrømmer - Fremtidsdrømmer PD 18426
Stempel:
Konfirmant jente PD 17248
Dies:
Konfirmant 4 PD 17312
Hipp hurra oval PD 17236
Gavekortdie
Bærkvist PD 17316
Pynt og annet:
Pioner gammelrosa PD Blomster64
Krystaller blank
3D- limputer miks PD 17364

Takk for at du tittet innom bloggen vår!
Håper du lot deg inspirere :)

Kreativ klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar