Februarutfordringen

tirsdag 1. februar 2011

Valentine

Så var det bare 2 uker til valentinesdagen. Selv har jeg egentlig ingen stor tradisjon rundt denne dagen, men har nå tenkt å gi fra meg iallefall ett kort i år:-). Var godt i gang med kortet da jeg fikk tak i de nyeste papirene fra Papirdesign, og synes baksiden på arket "Roser" kvalifiserte godt til et kjærlighetskort.

Har også brukt arkene "Tre fine ord" og "valentin" på forsiden.

På innsiden har jeg i tillegg bruket arket "forelskelse", og jeg har brukt bretteteknikken det står om her til å lage resten av innsiden.
Jeg har også brukt stempler fra en bryllupsplate til å dekorere hjørnene.
Så fikk jeg lyst å lage en liten godisoverraskelse også. Har brukt arket "tre fine ord" til å pynte opp en strut jeg har fyllt med noen gode gelehjerter. Blomstene er også fra papirdesign.


Ønsker alle en kjærlig og kreativ dag.

1 kommentar: