Februarutfordringen

onsdag 10. oktober 2012

Julestemningen nærmer seg- julekort produksjonen er i gang♥

Her har jeg virkelig begynt å kose meg med julearkene. Er så mange fine at jeg sliter med å velge hva å bruke hihi! Blir litt sånn utålmodig og vil bruke alle på en gang. Snakk om å ha det koselig eller hva hihi!
På begge kortene har jeg brukt av mønsterarkene: Julesopp, Julestrømpe og Hjertesukk. I tillegg har jeg brukt av de nye vakre stemplene til PD. Blandt annet grenene du ser på venstre side under PD rosene er et av stemplene. DET kommer til å bli brukt mye! Chipboard hjertet er og PD, hvor jeg har overført mønsterarket Julestrømpe for å gi hjertet litt rustikk utseende. Båndet er såklart også PD, det er så vakkert♥ 
I tillegg til mønsterarkene har jeg her brukt det geniale Tag stempelet som PD nå har designet. Julehilsen er og et nytt julestempel og se hvor godt chipboard stjernen passer til julekolleksjonen. For ikke å snakke om det lekre røde stjernebåndet. Å lage julekort i år er virkelig en fornøyelse :)

Scrappehilsen fra Linn

1 kommentar:

  1. Så fint!! Nå får jammen jeg også lyst til å plokke fram julearkene, selv om jeg hadde bestemt meg for å vente litt med akkurt det da.... Men det klör i fingrene .-)

    SvarSlett