Februarutfordringen

mandag 22. oktober 2012

LO "Julen er her"

Mønsterarket Strie er bare så gøy å jobbe med. Det har så mange bruksområder at jeg kjenner det klør i fingrene :) Begge sidene er rålekre. Så har jeg brukt av arkene: Julesopp, Julerose. Jeg har også brukt fra tidligere kolleksjoner av juleark. Alt brukt på denne Loen utenom søm og lim er Papirdesign ♥ Tittelen Julen er her, er et nyyydelig stempel som kom nå. Tag'en, Til fra sirkelen og Må ikke åpnes sirkelen er alle flotte stempeler fra Papirdesign. Har jeg sagt hvor glad jeg er i Papirdesign sine stempler♥ Ordet Desember er også PD hihi. Det er et utrolig alsidig kalender stempelbrett, som jeg har brukt mye til mange anledninger. Se så flotte de halvperlene passet til fargene.Love it!
 Jeg har også brukt av arkene: Treverk og Bygdetun. Som passer perfekt til treverks bakgrunnen som er på bildet. Bygdetun er den brunlige og Treverk den mere grå :)
Chipboard stjernene er og en stor favoritt. Her har jeg kledd en med lin og pyntet den litt. Slik at den passet til det flotte strie arket.

Det var så herlig å lage LOer igjen. Det har blitt litt for lite av det. Men nå har jeg fått varmen i meg, så flere kommer :)

Ha en flott uke alle sammen♥ Scrappehilsen fra Linn:)

4 kommentarer:

  1. Åh så fint! Får skikkelig julestemning her. Du har stemt av arkene så bra og den linkledde stjernen er en sånn kjempefin detalje!
    Bare helt flott!!!

    SvarSlett
  2. Helt utrolig flott LO Linn!!Skikkelig julefavoritt!:D
    Papirdesign har mye fint,ja.

    SvarSlett
  3. Tusen takk Sissel, ja virkelig disse arkene er helt magiske å jobbe med. Man kjenner julestemningen sige på øyeblikkelig hihi!

    SvarSlett