Februarutfordringen

fredag 7. desember 2012

Små söte julegaver.

Hei hei, det er Bente her med litt juleinspirasjon!
Som vanlig ligger jeg litt etter når det gjelder forberedelser innfor all julehelger og tilstellninger.
Jeg kom på at det bare er noen dager igjen til Lucia den 13 desember, og det er noe som feires ordentlig av nesten alle her i Sverige. Jeg har forstått at det også er en hel del av dere i Norge som liker å feire lysenes höytid. VI skal ha en ganske stor glögg fest her hjemme for begge de hjemmevärende jentene mine synger i kirkekoret. Etter kirken samles vi her hjemme for glögg og alle sorters gode kaker. Inget er koseligere enn å feire i gode venners lag!



I går laget jeg disse eskene for å ha til små julepakker. Jeg brukte en mal for å få till formen men jeg vet at de finns mange fine former å finne gjennom å söke på nettet.


Takk for titten!!


Jeg har brukt:
Mönsterpapir med teksten God Jul. 
Chipboard röd, God Jul.
Klippeark Juleglede
Fine blomster og blad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar