Februarutfordringen

tirsdag 22. januar 2013

Flere invitasjoner og en leken tag's :)

Her er det også invitasjonstid :) Min datter Mia ville feire dagen sin på Bowlingen, så da ble disse invitasjonene laget. Jeg kan ikke si det ofte nok... PD stemplene er bare helt fantastiske. Det finns noe til enhver anledning♥

Jeg har embosset invitasjonene først med en Cuttlebug folder. Inket litt forhøyningene. Bowling kulen har jeg laget selv av tykk kartong. Ellers er alt på invitasjonen fra PD. Kronen, tallet 9, smileyen, blomsten bak, kalenderen er alle stempel fra PD.Så har jeg brukt de flotte nye Chipboard ovalene. Er så flott font på disse og de gjør seg veldig på både kort og tags :) Båndet og halvperlene er såklart også PD.


Så måtte jeg få leke litt med dette dongeriarket. Det er så utrolig kult, tidløst og kan jo brukes til så mye forskjellig. Her til noe så annerledes som oppussing hihi! Maleklær tenkte jeg altså :)
Jeg digger så rått dette arket♥ Ellers har jeg brukt av de flotte båndene til Papirdesign og chipboard stjernene. Bruker dem til alt jeg♥ Det var det jeg hadde å vise i dag :)

Ha en flott kveld alle sammen. Klem fra Linn

4 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte invitasjoner - og den dongeritagen var megakul!! Så stilig med de "malingsflekkene" på!!

    SvarSlett
  2. Disse var jo kjempefine!! Enig i at dongeri taggen er super!

    SvarSlett
  3. Disse var fantastisk kule:)

    SvarSlett