Februarutfordringen

mandag 18. mars 2013

Du har ATTITUDE:

 

IMG_4128

Det er med stolthet og glede at jeg poster mitt første innegg her i Papirdesign-bloggen.

Jeg håper at jeg kan være dere til inspirasjon og få vise dere alt det lekre Papirdesign har å by på!

**

Min første layout er nokså ekslusivt papirdesign-produsert.

Jeg har forelsket meg i de tøffe Data-Lykke arkene, samt En Herreman..med headset.

Jeg elsker humoren i dem, og at de passer utrolig godt til layouter for de litt større gutta og jentene!

Stjerner er syns jeg passer så godt til mine gutte-layouter også, og jeg har satt på mange!

Disse produktene har jeg brukt:

PD 631 Stjerner, Drøm.

PD13758 En herremann..med headset

PD 13749 Data-Lykke..usb

PD13751 Data-lykke..web

285 klistermerker PB108 blå.

 

Her kommer også litt flere bilder:

IMG_4129

IMG_4130

 

Jeg håper dere har en forrykende ukes-start, og at dere tar med dere inspirasjonen videre i hverdagen deres denn uken.

Vi scrappes.

Elisabeth

1 kommentar:

  1. Urläcker eller kan man säga rålekker? Måste bli bättre på norska :)Kram!

    SvarSlett