Februarutfordringen

torsdag 27. juni 2013

PLASK


PLASK:
cats
Heisann, Elisabeth her igjen, med rykende ferske bilder og layout!
Forrige uke ble tilbrakt i Tyrkia, og her kommer det typiske badebildet fra ferien vår: en såvidt synlig unge og masse vannplask!!

**
Hello, Elisabeth her again, with smoking fresh picture and layout for you.
Last week was spend in Turkey, and this is the typical bathing-photo..lot’s of splash and a barely visibel kid!!

IMG_5093
IMG_5094
IMG_5096

Jeg elsker stensiler, og her har jeg brukt mange på bakgrunnen min, sammen med litt stempler. Arkene jeg har brukt finner du bilder av under her,
og i tillegg har jeg brukt chipboardstjerner og bling-swirl i brunt. Herlige saker!!
**
Lots of stencils and stamps on my background, and for my layering I’ve used
Data-lykke:
papirdesign-data-lykke-data-12x12_30_2013-02-11-15-14-49

Lykke- blå pioner:
papirdesign-lykke-bla-pioner-12x12_30_2013-02-11-14-55-22



Håper dere har fått litt sommerinspirasjon, og er klar for badelykke-bilder:)
Takk for at du stakk innom, og husk at du har enda LITT tid til  å hive deg på utfordringen vår!
Vi scrappes;)
******
I’ve also used the great chipboard-stars and bling swirls.
Hope you got some inspiration for your summer and swimming-layouts:)
Have a great day, and thank you for stopping by!!

1 kommentar: