Februarutfordringen

fredag 2. august 2013

Gave og kort til en liten baby

Noen jeg kjenner skal snart ha baby, så da tenkte jeg gjøre klar både kort og gaveinnpakningen før babyen kommer.. Så nå skal jeg finne noe å putte oppi posen, og jeg får bare håpe at det faktisk blir en gutt så jeg ikke trenger starte på nytt igjen:-)

I know someone who are expecting a little baby boy in just a month, so I decided to make the giftbag and a card ready before my vacation. I have dressed a plain white paperbag with the babypaper with the beautiful name "Herman" (that is my boys name as well) and made a card. So now I am hoping it isn`t a babygirl that is born..

Jeg har kledd en hvit papirpose med papiret som har det flotte navnet "Herman", og pyntet med litt blå blonde og en selvkomponert medaljong..




Planen var å lage et kort som matchet enda mer til posen, men jeg gikk tom for arket jeg skulle bruke, så da måtte det improviseres litt..

Bamsen er fra babyplata, og jeg har også stemplet med tekststempler på innsiden (glemte ta bilde av det)

Det kommer ikke så godt frem her, men jeg har brukt godt med 3D-puter på denne, så den er langt fra så flat som den ser ut her.. 

Ønsker alle en finfin kreativ august!!




1 kommentar: