Februarutfordringen

mandag 30. desember 2013

Ny notatbok

Håper alle har hatt en fin jul. For meg har det vært en jul med lite scrapping og bare hygge hjemme på Tjøme hos mine foreldre, men litt scrapping har jeg klart å snike inn.   Mitt i hektiske dager er det bra å kunne gjøre så enkle praktiske prosjekt slik som dette. Jeg fant en chevron notatbok som jeg ville dekorere.



Jeg har klippet ut to deler fra Skolestartarket, limte satte fast en doily i mellom, satt på røde bokstaver og en badge.  Litt her og der har jeg spredd ut lite rhinestones og på uglas øyne har jeg satt svarte dotter.




Hva slags spennende små prosjekter har dere laget i julen ???

2 kommentarer:

  1. Stilig!
    "Det enkle er ofte det beste"
    Likte spesielt øynene til ugla :)

    SvarSlett
  2. oii mer skulle det ikke til for å gjøre en bok flott.. Takk for tips ♥

    SvarSlett