Februarutfordringen

fredag 14. mars 2014

Tre layouter

Jeg har tre layouter til dere i dag - alle lagd med ark fra serien "Forventninger". De to første viser virkelig spennet i hva du finner i den (nest)* siste arkserien

Today I have 3 layouts for you.. All made with papers from the (second)* last line.

Jeg har virkelig fallt for dette mørke bakgrunnsarket med de herlige sjatteringene av blått i. Jeg har også brukt mange av de andre nye arkene her i tillegg til stempler og buttons. 




Produktliste:
PD14875 "Festdag"
PD 14876 "Shabby damask"
PD 14891 "Dataspill"
PD14889 "Trevegg"
Buttons, "tøffen"
Buttons, "smil"
PD 13793 Kalender 
PD 13776 Cevron
Alfabetstickers, blå

Fra det mørke, til noe mer lyst... Serien "Forventninger" er veldig innholdsrik og har definitivt noe for enhver smak!! Det ene bakgrunnsarket her, føyer seg i rekken over en av mine store favoritter denne våren! Jeg blir skikkelig glad hver gang jeg ser på det:-)

The new collection of papers have a wide range - from the dark to the bright and light... Here you have a layout with the more bright papers. I just LOVE one of these papers, and it makes me smile each time I see it:-)


Som ved en av mine andre layouter jeg har vist her før, har jeg også her laget en PL-side som hører til layouten..Det er liksom grenser for hvor mange tivoli-layouter jeg gidder lage, men på denne måten får jeg med meg flere bilder jeg gjerne ellers skulle scrappet - eller hatt i et album.

 I have also made a PL-page that goes together with this layout. In this way I can get more pictures of the same situation in the same album..
Produktliste:
PD14885 "En rose til jubilanten"
PD 14894 "Blomsterduft"
PD12660 "Din dag"
Alfabetstickers, rosa
3D-puter
Buttons, stjerner og hjerter
PD680 Chipboard, gutt

På den siste her, har jeg brukt noen av de nye stemplene, nye kakeservietter og buttons - i tillegg til et par Papirdesignark - selvfølgelig:-)
Produktliste:
PD 14875 "Festdag"
PD 14888 "Jakob og Jenny"
Kakeserviett, 10 cm
Buttons, smil
Stempel: PD13775, Skyer
Stempel: PD 13800, Kamera
Stempel: PD 13787 Ferie

(Alle layoutene ble levert til scrapping.no`s Diva for februar).

* og grunnen til at jeg skrev (nest) siste - er at det faktisk har kommet enda en ny liten kolleksjon...
the reason I wrote (second) last, is that Papirdesign just have released another new line... 

Da ønsker jeg alle en riktig kreativ helg. Selv skal jeg scrappe hele helgen på det halvårlige treffet vi har her i Bodø, så det blir nok lagd masse mer med nytt fra Papirdesign.

1 kommentar:

  1. For noen herlige LO du har lagd, og så fra det mørke til det lyse.. Jeg virkelig digger når man lager en dobbel LO og den ene siden er PL.
    Håper du storkoser deg på treff i helga ♥

    SvarSlett