Februarutfordringen

fredag 5. september 2014

Gaveposer

Hei!

I dag skal jeg vise dere to gaveposer laget av de nye jule/vinterarkene til Papirdesign. Framsiden av arket "Tiddeligbom" er laget slik at dere som er begeistret for "Project Life" kan boltre dere fritt. Men her tenkte jeg og vise dere at denne siden av arket godt kan brukes til både kort, poser og andre papirprosjekter. Jeg har valgt å bruke de ulike segmentene på arket som motiv på mine gaveposer. Ble selv begeistret for det enkle uttrykket jeg har fått fram, og da er det om å gjøre å holde tunga rett i munnen og ikke begynne å lesse på med pynt. Noen ganger er det enkle ofte det beste, selv for meg ;-)


 Har pyntet med  dotter og buttons som passer perfekt til de nye mønsterarkene.


Gaveposer kan man aldri få nok av.


Materialiste:

PD 14978- Stille Natt; Tiddeligbom
PD 14983- Stille Natt; Snømannen Kalle
Buttons; Vinter
Dotter; Brun, hvit og rød
Dotter; Grønn og blå
Hvit båndpakke
3D puter

Håper dere lar dere inspirere, og at kreativiteten flyte fritt!

Klem fra Cathrine.

4 kommentarer: