Februarutfordringen

torsdag 23. oktober 2014

Årets første julekort

Mange syns fortsatt der er litt for tidlig å begynne med julekortlagingen,
men har man mange å lage til kan det være greit å komme igang!
Dessuten var det komplett umulig å la være da Line kom med helt ferske mønsterark fra årets julekolleksjon Stille Natt
Så disse er det faktisk lenge siden jeg lagde,
men august syns selv jeg det er litt for tidlig å vise dem frem!
Men her kommer de i alle fall:

First post with Christmas Cards from me,
using this years christmas collection from Papirdesign called Stille Natt (Silent Night)

Brun jul / Brown Christmas
Her har jeg brukt tittelstripa som tekst sammen med nydelig ark og pynt i brune og hvite toner



Produkter:
Stille Natt PD 14974 Kvelden før kvelden
Klippeark PD 10604 Tradisjon
Brune roser, store og medium
Perleswirl i bruntoner
Hvit blonde
3D- limputer

************************

 Rød jul/ Red Christmas
Her går det i rødt og litt glitter, det hører med når det er jul!



Produkter:
Stille Natt PD 14973 Jul i vente
Klippeark PD 10604 Tradisjon
Hvite store rufseroser, krysantemum og knopper
Snøkrystaller og fløyelsbånd
3D- limputer

***************************

 Blå jul/ Blue Christmas
Litt utradisjonelle farger til jul, men jeg syns det er utrolig pent med blå toner til jul!
Samtidig fikk jeg testa ut den nye diesen min :)



3D- limputene er helt perfekte til å bygge opp lagene i forskjellige høyder!
Produkter:
Stille Natt PD 14982 Snø i hele fjeset
Forventning PD 14875 Festdag
Klippeark PD 10602 Jul
Chipboard med tekst og snøkrystaller
3D- limputer

Håper du ble inspirert til å sette igang med dine egne juleprosjekter!

Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar