Februarutfordringen

torsdag 29. januar 2015

Morsdagskort i blå toner

Halloen :)
Da nærmer det seg morsdag med stormskritt! Er du i rute?!
Ikke jeg, men har fått lagd ett i alle fall...
Her kommer det:

On February 8th it's Mother's Day in Norway.
Here is a card I've made for the occasion:
 
 
 Jeg har vært raus med blomstene på dette kortet, mammaer pleier å like det ;)
....og småfugler og litt bling... hihi...
Jeg har brukt den fine Mamma- stempelplaten både utenpå og inni kortet.
Noen av kantene har fått et lite touch av blå Distress Ink rundt kantene.
Nærbilder:
Småfuglene er stanset ut med en liten punch og har fått en Epoxy Dot på, og er i tillegg opphevet med 3D- puter fra Papirdesign, (De beste på markedet, syns jeg!) så de kommer ekstra fram.

Bildet og rammen er også opphevet ved hjelp av 3D- puter.
I tillegg til at det skaper dimensjon, er det så kjekt når man vil putte ting inn under, som for eksempel osteklut, stilken på blomster og blader og lignende.

Produkter:
Vintagebilde PD 14901 Vakre damer
Lykke PD 13743 En fugl i sitt bur
Forventning PD 14876 Shabby damask
Blomster: Asalea, pioner og tofargede roser.
Bladene er stanset ut fra et eldre ark som heter Guro
Annet: Krystaller og 3D- puter
Stempel PD 14962 Mamma:

Takk for at du titter!
 
Kreativ hilsen fra

 



2 kommentarer:

  1. Kjempelekkert morsdagskort!!

    SvarSlett
  2. Så fint kort :) Som du ser på bloggen min - https://blandingsdrops.wordpress.com/2015/02/09/morsdagskort/ - så elsker jeg å surre rundt på nettet og hente inspirasjon fra andre som er så flinke å lage kort. Tusen takk for at du deler :)

    SvarSlett