Februarutfordringen

torsdag 26. mars 2015

PÅSKEPYNT

For en herlig årstid dette er :) Det spretter og gror ute, dagene er allerede mye lysere og snart er det PÅSKE :) Jeg har laget meg litt påskepynt, som jeg vil vise dere idag. Papirdesign har jo så lekre påskeark og så mange nydelige blomster i alle slags farger og fasonger, at det er til å bli skikkelig GLAD av...

Jeg har pyntet en serviett-eske som skal stå på kjøkkenbordet - en skikkelig påske-eske :) Har rett og slett brukt en tom serviett-eske og kledd med ark og stæsj.


Har sydd en søm rundt den gule kartongen.. Spellbinderdiesen er ny og måtte prøves og snora som vimplene henger på, er knyttet i to hjertepins som står fast i sugerøra..


To sommerfugler - også dies.


Utrolig herlig bilde av søte små kyllinger :)


*
*
*

Jeg har også laget litt pynt til å henge på en grein med gåsunger eller trollhassel etc.  Syns de ble ganske dekorative sammen med noen egg jeg hadde fra før..


En litt nærmere titt :)


Søte små kyllinger......


og om mulig enda søtere små barn.... Er ikke dette motivet nydelig?

Håper du ble bittelitt inspirert til å lage din egen pynt, du også :)

Produktliste:
PD 1065 Bildeark - Påske
PD Lykke - Pip pip
PD 14939 Klistremerker - hverdag
Bokstavstickers - Brun
Bokstavstickers - Gul
Små roser - forskjellige farger
Små Gardenia - gule
Bling

Ønsker deg en herlig påske :)

klem fra Synnøve


1 kommentar:

  1. Guriland så mye fint.. Fikk jo lyst til å lage påskepynt selv..♥

    SvarSlett