Februarutfordringen

mandag 20. april 2015

Konfirmasjonskort til gutt

I et av mine tidligere innlegg, viste jeg frem et konfirmasjonskort til jente.  Jeg har nå laget et guttekort i samme format. Kortet måler 5*6 tommer og har pengelomme inni.

Dette kortet er laget på bestilling, til en gutt som liker båt og fisking.  Jeg har derfor prøvd å bruke elementer fra dette temaet på kortet.  Hva passer da bedre enn "fiskestangarket" i den nye Hell og Lykke kolleksjonen?

Jeg har også brukt litt osteklut som "garn", et utstanset anker og hamp/tau.  Som motiv på kortet valgte jeg likevel et tradisjonelt konfirmantmotiv.



Jeg har rundet hjørnene og punchet kanten på pengelommen for å gjøre den litt mer definert.  Ved siden av har jeg stemplet med et stempel fra "Stå på" -plata, som jeg synes passer veldig godt til konfirmant.


Produkter jeg har brukt:
Ark: Hell og lykke: PD 15042 - Fiskestang, PD 15994 - Klok og talentfull. Stille natt: PD 14987 - Vinterstrikk
Stempel: PD 13801 -  Kjære konfirmant, PD 14958 - Stå på, S 10712 - Festklar

Ha en kreativ dag :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar