Februarutfordringen

torsdag 21. mai 2015

BUNADKORT TIL KONFIRMANT

Idag vil jeg vise et bunadkort som jeg laget til mitt tantebarn, Tilla, som ble konfirmert tidligere denne måneden. Idèen til dette fant jeg i bloggen til Henriette og kortet er brettet i Tri Shutter teknikk.


Hadde ingen mal på bunaden, så den tegnet jeg selv. Under panelet har jeg brukt en Spellbinder dies.


Kakeserviett til forkle..


Litt forskjellig fra restekassa til søljer, perlebroderi, bånd etc.


Syns dette stempelet er så nydelig og passer godt til en konfirmant..


Her er kortet helt utbrettet i hele sin prakt, hehe :) 

Produktliste:
Mønsterark: Hell og lykke - PD 15037 Flagget til topps, PD 15038 Nasjonaldag og PD 15039 Bunad og PD Trevegg.
Stempler: PD Til henne, PD Å være ung, PD ord til deg
Papirdesign - miniroser og krystantemum

Ønsker deg en fin torsdag :)



1 kommentar: