Februarutfordringen

fredag 8. mai 2015

Bursdagsgutt


I dag har minstemann i huset bursdag, og den flotteste Samuelen jeg vet om, blir to år gammel :) Jeg pleier alltid lage en "snart har du bursdag"-LO til alle ungene litt før fødselsdagen deres, og da synes jeg det passet ekstra godt å vise frem Samuel sin "snart to"-LO akkurat i dag.


På bakgrunnsarket har jeg lekt meg med mister, maling og blekk, samt stemplet med flotte bakgrunnsstempel fra Papirdesign. Deretter laget cluster med mønsterark.


Til pynt har jeg brukt en miks av utstansede mønsterark, stempler og dotter. I hjørnet laget jeg en liten samling med papirserviett, mønsterark og et utstanset ord.


Produkter brukt:
Ark: PD 15994 Klok og Talentfull, PD 15032 Endelig Gift, PD 15023 Bryllupsfest beige, PD 14978 Tiddeligbom, PD 15995 Sprudlende og snill
Stempler: PD 13788 Bakgrunner, PD 14951 Hashtag Jul, PD 13800 Kamera
Annet: PD 13816 Kakeserviett 10 cm, PD 13817 Kakeserviett 14 cm, Dotter lys blå og mørk blå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar