Februarutfordringen

fredag 15. mai 2015

Konfirmasjonskort

Heisann!

I disse tider er det mange ungdommer som konfirmerer seg. Da er det også mange voksne som tar kontakt for  å spørre om jeg kan lage kort til deres konfirmant. Dette kortet er ei slik bestilling. Jeg som lager kort daglig synes det er så kjekt å ha noen å lage disse til, for det er ikke til å stikke under en stol at det vokser over av prosjekter her inne på scrapperommet mitt ;-) Snart må jeg kanskje flytte ut?! 
Slik ble kortet mitt:





Produktliste:

Ark:
PD 15995 Hell og lykke- Sprudlende og snill
PD 15997 Hell og lykke- Du er invitert
Stempel:
PD 13765 Go`gutten
PD 14964 Nesten mann
Annet:
PD 631 Chipboardstjerner- Drøm
Dotter; Blå og grønn

Takk for titten!

Ønsker dere ei flott 17.mai helg!
 Klem fra Cathrine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar