Februarutfordringen

lørdag 13. juni 2015

Blomstrende hårpynt


Jeg ville overraske min lille ballerina med litt hårpynt, og satt i gang med et raskt prosjekt jeg lenge har hatt i tankene.. Se så fint det ble!

Hårbåndet er ganske enkelt lagd av et bånd og et lite utvalg av Papirdesigns papirblomster og et par halvperler.


Blomstene og halvperlene er limt på båndet med limpistol.

Jeg plukket ut flere roser og pioner i tilnærmet samme duse rosatone. Noen steder innimellom har jeg også limt inn noen roseknopper for å fylle ut litt ekstra.. Båndet er fra den rosa båndpakken.
Det dukket opp et par sprekker mellom  blomstene når jeg festet pynten rundt knuten, og der får jeg fylle inn med flere roseknopper senere.




Og såå fornøyd blir ei lita ballerina når pynten har kommet på plass:-)




Produkter:
Bånd: PD 616 Båndpakke baby jente
Blomster: Store rosa rufseroser, rosa pioner, roser med farget kant - rosa.
Halvperler: gammelrosa


Ønsker alle en riktig god helg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar