Februarutfordringen

mandag 1. juni 2015

Lille Prinsesse morsk :-)

Da er det mandag igjen, vi er kommet til juni og det er min tur til å dele litt inspirasjon med dere her i Papirdesign-bloggen.

Denne gang har jeg laget en rosa LO av min lille prinsesse. Helt siden hun ble født, har hun hatt veldig markerte øyne og øyenbrun, derav tittelen. På dette bildet er hun i underkant av 1 mnd gammel.  LO-en er forholdsvis enkelt oppbygget og jeg har brukt de nydelige rosa papirene fra "Hell og Lykke"-serien.


Produkter jeg har brukt:
Ark: Hell og Lykke: PD 15033 - Mopedist, PD 15999 - Ung og stilig.  Lille Mirakel: PD 14990 - Bitte liten
Kakeservietter: PD 13816 10 cm, hvit
Stempel: PD 14660 Til henne
Stickers: PD 14934 - Alfabet, rosa (fargelagt mørkere med Promarkers), PD 111 - grå
Blomster: Asalea - rosa, Små gardenia - rosa og grå
Chipboard: PD 630 - Stjerner, lollipop
Annet: Hvite blonder/bånd, rosa dotter og button




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar