Februarutfordringen

tirsdag 9. juni 2015

SMIL

Heisann alle sammen :)

I dag er det min tur til å publisere her på Papirdesign bloggen. og denne gangen har jeg laget en sommerlig layout som jeg har lyst til å dele med dere. 


Selv om jeg scrapper i cluster-stilen er jeg veldig glad i å kombinere den med mixed media. Derfor blir det som oftest til at jeg griser litt på bakgrunnen min med maling, mist, stenciler, vannfarger og stempler. 

Clusteren min har jeg lagt med å kutte til ark i forskjellige størrelser og montert de sammen. Inni mellom lagene av ark har jeg kakeservietter og litt osteklut.  I tillegg bruker jeg 3D puter til å montere clusteren med slik at ikke siden min blir "flat".



Til å pynte siden min har jeg brukt nydelige blomster i ulik størrelse, fasong og farge. Og jeg har brukt en trefigur, "Smil", som jeg har embosset i hvit. 


Produkter fra Papirdesign:
Ark: PD 14886 Forventning - En rose til Jubilanten, PD 14893 Forventning - vakre blomster, PD 14987 Still Natt - Vinterstrikk, PD 14895 Forventning - sykkelritt
Stempel: PD 13790 Hei på deg, PD 13788 Bakgrunner, PD 13776 Chevron
Blomster: Pion - Hvit, Asalea - Hvit, Søte blomster - Blå
Annet: PD 13817 Kakeserviett, 14 cm, PD 14956 Trefigurer, Sommer. 3D limputer

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper at du fikk inspirasjon til å være kreativ.

1 kommentar:

  1. Denne layouten synes jeg er fantastisk vakker og har et genialt oppsett!! Love, love, love it!!

    SvarSlett