Februarutfordringen

torsdag 16. juli 2015

EKSPLOSJONSBOKS TIL BRUDEPAR

Sommeren er vel den årstiden da det feires mest bryllup, og hva er vel mer romantisk enn å gå inn i ektestanden i sol og blå himmel?? (Hvis en er så heldig da ;))  Vi var så heldige å få være med å feire min niese Miriam og hennes kjære Bjarte sist lørdag :)  
Jeg lagde en eksplosjonsboks av de vakre bryllupsarka i Hell og Lykke-serien til brudeparet. Det var utrolig gøy å lage denne boksen og enda mer gøy at den ble satt pris på av mottakerne.



Slik ser eksplosjonsboksen min ut utenpå. Jeg har brukt de arka som er i gråtoner, de er utrolig vakre..



Oppå lokket har jeg maaaasse forskjellige blomster fra Papirdesign sitt rike utvalg. Jeg har ogå limt to chipboard-hjerter i rosa med litt store bokstaver på.. 

Det er limt osteklut under og brukt flere limputer oppå hverandre for å få høyde på blomstene.


Inni har jeg også bygd opp med et lokk kledd med papir og bånd. Brudeparet er stanset ut dobbelt og er en dies. Syns de er så elegante der de står..


Her ser du de litt nærmere - at bruden holder roseknopper i hånda. Ringene hadde jeg liggende i rotekassa mi ;)


Jeg har brukt forskjellige rosa og grå blomster og to forskjellige blad-dieser.




Da håper jeg du har hengt med på bilderaset mitt idag, hihi ***

 Ønsker jeg deg en fortsatt god sommer og skulle det komme en regnbyge, kan du jo prøve deg på en eksplosjonsboks :)

Stor klem, Synnøve

Produktliste:

Mønsterark: Hell og lykke - gifteringer grå, Hell og lykke - lykkelig grå, Hell og lykke - Sammen for alltid grå.
Blomster: Miniroser, hortensia, gardenia, kirsebærblomster og krystantemum i rosa og grått.
Rosa båndpakke.
Hvite halvperler.




2 kommentarer: