Februarutfordringen

lørdag 9. januar 2016

Bursdagskort etter januarskissen

Jeg har kost meg med skissen som Wenche lagde til januarutfordringen vår, og har lagd et bursdagskort..

Jeg fant frem noen av de eldre lilla arkene, og fikk samtidig brukt enda litt mer av de lilla blomstene mine.. Papirdesign har et enormt utvalg av blomster, og her har jeg brukt fire ulike typer..

Innsiden holdt jeg mer enkel, med god plass til å skrive en liten hilsen..

Produkter:
Ark: PD10514 Rosebukett, PD 11575 Solveig
Blomster: Roser 3,5cm lilla, hortensia, liten hortensia med perle, små søte blomster, roseblader.
Stempel: PD14923 - Du er flott
Annet: 3D-puter, bånd fra lilla båndpakke, hvit halvperle.

Håper dere finner tid til å bli med på skisseutfordringen vår..


Jeg fikk litt rester, og av dem lagde jeg et lite ekstrakort etter en lift jeg fant på et scrappeforum.
Det må jo ikke alltid være så komplisert..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar