Februarutfordringen

mandag 22. februar 2016

Første klasse

God morgen!

I dag vil jeg vise dere en LO med utrolig flotte ark fra den nye kolleksjonen "Muligheter". Bakgrunnsarket jeg har brukt på denne, er en av mine absolutte favoritter. Mursteinsmønsteret på dette arket er så spennende i seg selv, at jeg har gjort lite med bakgrunnen. Jeg har stemplet noen piler med svart stempelpute og bokstaver med vannmerkepute, som jeg har embosset i hvitt. 

LO-en jeg har laget er enkel i stilen med rene linjer.  Jeg har bygget opp under bildene med ulike mønsterark, pyntet med litt wood veneer, button og et par dotter.  Jeg synes det ble fint med gule detaljer til bakgrunnen og bildene.


Produktliste:
Ark: PD 16149 - Murstein, PD 16151 - Blomsterdrøm, PD 15118 - Uteboden
Stempler: PD 13771 - Piler, PD 13772 - ABC
Stickers/Klistremerker: alfabet, gul
Annet: button, dotter



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar