Februarutfordringen

tirsdag 16. februar 2016

PROSJEKTER MED DEN NYE SERIEN MULIGHETER

Er det noen andre enn meg som er helt forelsket i den nye serien Muligheter?? ♥
Herlighet for en lekker, stilig, tøff, nydelig og utrolig fin serie!
Den gjør mange av de gamle seriene perfekt i tillegg til at det er mange nye ark som står fint i serien alene! Det er en fryd å være kreativ når en har så fine ark å leke seg med!
Denne gangen har jeg laget en layout og et shaker kort - eske.

TØFFERE ENN TOGET

 Jeg har virkelig en svakhet for treverk papir, det er jo sååååå lekkert jo! ♥
Og dette arket er uten tvil en favoritt over alle favorittene! Fargen på treverket og mønsteret!! WOW!
*sikle sikle* Det som er så genialt med treverk ark (syns jeg da) er at det som oftest passer veldig fint sammen med alt av mønsterark. Både duse ark uten særlig mønster på og til mønsterark med masse farge på. Det passer liksom til alle stiler :D
Som vanlig liker jeg å få litt farge og struktur på bakgrunnen min, og det er intet unntak selv med treverk papir ;) Derfor har jeg griset litt med spray, stemplet litt rundt om, embosset litt og brukt sjablong sammen med mousse. 


Clusterene mine har jeg laget med herlige mønsterark, også fra den nye serien Muligheter ♥
Det var tre ark som var i samme fargetoner så de var helt supre å kombinere sammen i cluster.
I tillegg har jeg brukt kakeserviett.



Pyntingen gjorde jeg enkelt med litt dotter, stempel, klistremerker og et pil som jeg stemplet opp og klippet ut. Det er ikke alltid det er behov for så mye pynt for at det skal bli fint :) 

Produktliste:
Ark: PD 16146 Muligheter - Naturligvis, PD 16145 Muligheter - Tro på deg selv,
PD 16144 Muligheter - I dine sko, PD 16147 Muligheter - Naturligvis - Brun.
Stempel: PD 13765 Go gutten, PD 13776 Chevron, PD 13788 Bakgrunn, PD 13799 Strikk
Annet: PD 15045 Klistremerker - Moroklumpen, Kakeserviett, 3D lim puter, Dotter grå, Dotter hvit.


*********************************************************************************

SHAKERKORT - ESKE TIL KONFIRMANT

Etter inspirasjon fra Ann Kristin har jeg prøvd meg på et shakerkort- eske!
Det var mye enklere enn jeg hadde trodd,
og det ble jo så lekkert med paljetter sammen med motivet ♥

Esken har jeg laget med mønsterark fra den nye serien Muligheter.
Det fungerer veldig fint for papirene til Papirdesign er av tykk nok kvalitet slik at ikke esken blir for skjør. Videre stanset jeg ut motivet og laget selve rammen til shaker'en. Deretter fylte jeg rammen med paljetter og limte på en ytter ramme som jeg har stanset ut med dies i ark fra serien Muligheter.


Rammen monterte jeg til esken med Papirdesign sine 3D lim puter.
Til pynt har jeg brukt mange herlige blomster, litt halv perler og tittelen "konfirmant" som jeg har stanset ut i mosegummi. Det syns jeg gir en fin effekt, hvertfall til en så snirklete og nydelig dies som dette ♥

Produktliste:
Ark: PD 16140 Muligheter - Online, PD 16139 Muligheter - Dine drømmer
PD 10610 Piker
Blomster: Stor rose - Rosa, Pion - hvit, Søte små blomster - Hvit, Søte små blomster - Rosa, Tulipaner - hvit, små roser - rosa.
Annet: PD 15056 Dies - Konfirmant, Chipboard hjerte - rosa, Halvperler - hvit

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper at du fikk litt inspirasjon til å være kreativ og at den nye serien falt i smak!

Kreative klemmer fra

1 kommentar: