Februarutfordringen

torsdag 19. mai 2016

DÅPSKORT

Idag vil jeg vise et dåpskort jeg laget på bestilling til en liten fin gutt som ble døpt sist søndag.
Det er laget som et popup-kort (igjen) og jeg koste meg masse med å lage dette :)



Jeg har brukt mønsterark fra den nydelige serien Lille Mirakel - og det er jo DET det er hver eneste gang et lite menneske blir født!



Bildet er lånt fra Pinterest. Dåps-diesen fra Papirdesign er stanset ut i sølv kartong.




Chipboard BABY er det også Papirdesign som har produsert.



Her er kortet snudd til innsida og det viser tre tekstremser som er limt på transparente plastremser, som popper opp. Ganske kult! Diesen er også fra Papirdesign.


Velkommen lille venn er også stanset ut med en dies fra et av de nydelige arka.

Håper du liker dåpskortet mitt! 
Ønsker deg en finfin torsdag :)

Produkter:
Ark: PD14949 Lille dåpsgutt og PD 14989 Første gang
Kartong: PD 15098 Blå 1
Dies: PD 15132 Dåp og PD 15057 Dåpsbarnet
Annet: PD 615 Båndpakke babygutt, PD 633 Chipboard ord.
Halvperler.
PD 103 Klistremerke alfabet lys blå

Smil og klem,
Synnøve



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar