Februarutfordringen

onsdag 11. mai 2016

Et enkelt restekort ♥

Hvem er det som ikke har en god del restepapir liggende? 
Jo, det er nok noen, men jeg er ikke en av dem.
Jeg tar vare på rester av en viss størrelse og jeg prøver alltid å bruke dem så lenge det passer til prosjektet..
I dag har jeg laget et enkelt bursdagskort til en gutt/ung mann av rester.
De fleste restene jeg brukte var av ukurant størrelse men passet perfekt til å stanse ut sirkler i forskjellige størrelser. Jeg har brukt tre sirkelpuncher.
Den runde tekst diesen passer perfekt.
Bruk 3d puter i forskjellige høyder for å få litt liv og dybde.
Produkter:
Ark: PD 15041 Hell og lykke - Ballbinge, PD 14880 Forventning - Fotballer, PD 14892 Forventning - Spillkonsoller, PD 14784 Forventning - Gratulerer-blå, PD 14987 Stille natt - Vinterstrikk, PD 13758 En herremann - Med headset 
Dies: PD 15131 Gratulerer sirkel
Stempel: PD 13782 Jubileum
Annet: Dots - grå
Takk for at du titter innom bloggen vår.

Klem


1 kommentar: