Februarutfordringen

mandag 22. august 2016

Sitter helt alene - LO

God morgen!

Papirdesign har som dere vet utrolig mange herlige ark og produkter, nye som gamle.

I dag har jeg lyst til å vise dere en LO hvor jeg har brukt mange av mine favoritter.  Papirene er fra fjorårets serie "Hell og Lykke" og  den enda eldre serien "Lille Mirakel".  Arket med elefanter på fra sistnevnte serie er utrolig søtt til baby LO/kort.

Når det kommer til pynt, er det liten tvil om at jeg elsker klistremerkene med norsk tekst. De passer overalt og blir brukt på det aller meste jeg lager. Her har jeg også pyntet med blomster i ulike størrelser og farger, chipboard og dotter.


På bildene under ser dere bedre hvordan jeg har bygget opp LOen og de ulike elementene litt nærmere.





Produkter jeg har brukt:
Ark: "Hell og Lykke": PD 15031 - Skål for brudeparet, PD 15995 - Sprudlende og snill. "Lille Mirakel": PD 14970.
Blomster:  Roser 1,0 cm, grå, Søte blomster, rosa, Asalea, rosa.
Stempel: PD 13776 - Chevron
Klistremerker/Stickers: PD 112 - Alfabet, mørk rosa.  PD 15044 - Frøken fryd, PD 15050 - Idyllisk, PD 14939 - Hverdag
Chipboard: PD 635 - Hjerter, rosa, Chipboard - jente.
Annet: Rosa dotter.


1 kommentar: