Februarutfordringen

søndag 26. februar 2017

Kreativt team, Ida og Merete

Da vil vil gjerne ønske to nye, flinke damer fra nord velkommen til vår kreative verden. Ida Kristin Dølmo og Merete Kildal Jaklin er de to neste designerne ut og forventningen er store :-). Det er bestandig kjekt å bli kjent med nye fjes, og med disse tror vi at kreativiteten vil blomstre fra nord til sør. Velkommen begge to. Vi gleder oss <3

 
Hei! Jeg heter Ida Kristin Dølmo, er 28 år og bor i Bodø. Jeg har scrappet "hele" livet, men i helt andre former enn i dag. Det var først i 2013 at hobbyen skjøt fart, og jeg kjøpte inn mengder med stempler, blomster, mønsterark og pynt. Siden den gang har jeg scrappet for hobbybutikkene TreL, Hjertero og FrkS, og nå er jeg så heldig å få være en del av Papirdesign sitt design-team! Jeg gleder meg veldig til å vise fram alle de lekre produktene som Papirdesign har å by på :-)


Ark: PD 17290 God nok og PD 17285 Tuttelutt
Dies: PD 16202 Dies ramme
Blomster: Kirsebærblomst mørk lilla, store roser lilla 3,5 cm, søte blomster blå og søte blomster hvit Stempel: PD 13776 Chevron og PD 14964 Nesten mann
Annet: 3D-puter og dotter



Jeg heter Merete Kildahl Jaklin, bor på øya Senja i Troms fylke. Jeg er gift,  har tre voksne barn og to barnebarn. Kortlaging har jeg holdt på med i noen år nå, og det er min store lidenskap. Blomster og blonder i shabby stil står nok mitt hjerte nærmest. Jeg er kjempeglad for å være tatt ut  i dt-teamet til Papirdesign.  Produktene er kjempeflotte, og det samme er "sjefen" Line. Nå gleder jeg meg veldig til dette nye scrappeåret i 2017. I tillegg til Papirdesign, er jeg designer hos Stempelglede.

Produktliste:
Ark: Bamse brakar PD17281, Snuppi PD17283
Dies: Ramme PD16202, Dåp PD15132
Babyjentebånd
Alfabet i babyrosa
Rosa dotter
Hvit swirl
Blomster: kirsebærblomster, søte blomster, hortensia og roser.

BESØK DESIGNERNES BLOGG OG VINN FLOTTE PREMIER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar