Februarutfordringen

søndag 26. februar 2017

Kreativt team, Kristine

Sist men ikke minst, Kristine Henanger. Kristine har vært med i Papirdesignfamilien i to år allerede. Hun er nå bloggansvarlig og holder oversikt over utfordringer, konkuranser og blogginnlegg. Hun gjør en utrolig viktig jobb og vi er veldig glade for innsatsen hun legger ned. I tillegg lager hun de mest fantastiske papirkreasjonene. Papirdesign er evig takknemlig for den jobben hun gjør, så dobbel velkommen Kristine :-) Vi gleder oss til fortsettelsen, du er super!


 
Jeg heter Kristine, er 27 år og alenemamma til en godgutt på 7 år.  Sammen bor vi på en liten plass utenfor Bergen, og til vanlig er jeg lærerstudent.  Scrapping har vært min store lidenskap og hobby siden 2009, snakk om å være hektet! hehe  For det meste lager jeg layouts og kort, men jeg lager litt esker, kurver, gaver og annet gøy innimellom. Tror ikke helt at jeg har EN scrappestil, heller mange! Litt cluster, litt shabby chic, litt mixed media og litt av alt ;)  En herlig røre - akkurat sånn jeg liker det :) Jeg gleder meg veldig til et nytt år med Papirdesign teamet,  og håper jeg kan være med å inspirere dere til å være kreative. Dette blir spennende! ♥ Klem Kristine


Produkter:
Ark: PD17284 Velkommen lille venn - klovnestreker, PD17273 Velkommen lille venn - Snuppen,
PD17276 Velkommen lille venn - Smokk, PD17274 Velkommen lille venn - Øyenstein
Stempel: PD13771 Piler, PD13788 Bakgrunner, PD13766 Ekte venner, PD13798 Pad og Pod, PD13772 ABC,
PD13805 Tall, PD13776 Chevron
Annet: PD15045 Klistremerker - Moroklumpen, PD14939 Klistremerker - Hverdag,
PD16163 Utstansede figurer - stjerner, 3D limputer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar