Februarutfordringen

tirsdag 30. mai 2017

Organiseringsfriken slår til igjen!

For to uker siden viste jeg frem en eske til oppbevaring av småting på scrappepulten min. Denne gangen fortsetter jeg litt i samme organiseringsstil med en eske til oppbevaring av ferdige kort. Jeg lager en del enkle kort i A2-størrelse (5 1/2 x 4 1/4"), men manglet oppbevaring til ferdige kort, så jeg bestemte meg for å lage en eske til dem.


Esken er en halv tomme større enn kortene i begge retninger, altså 6 1/4 x 4 3/4". Lokket er enda 1/8" større for at det skal gå lett på. Selve esken er 3" dyp. Jeg er ikke den som pynter og stæsjer mest, men stjernene og perlene var akkurat den lille touchen jeg trengte, spesielt med alle de bittesmå stjernene i mønsterarket også.
Lokket, som er en tomme høyt, har jeg pyntet enkelt med kakeserviett, litt av mønsterarket med stjernene for å få helhet og en grønn stjernebutton på toppen.
Oppi esken har jeg nå A2-kort jeg har laget som ikke er gitt bort ennå. Alle kortene ligger i hver sin clearbag, likevel har de god klaring så de ikke blir skviset verken den ene eller den andre veien. Det er en fordel å prøve å bevare de så godt som mulig når man bruker såpass mye tid på å lage dem.

Produkter brukt:
Ark:
Muligheter - PD16147 Naturligvis, brun
Hell og lykke - PD15021 Gifteringer, grå
Stempel:
PD13795 Fri som fuglen
Annet:
PD13816 Kakeservietter, 10 cm
PD16163 Stjerner
Nr. 861 Button
Nr. 818 Perler, grønn

Kreativ klem





1 kommentar: