Februarutfordringen

fredag 11. august 2017

Bok til skoleåret

Hei alle sammen..

I dag har jeg lyst å vise dere en enkel bok jeg har laget til jenta mi skal begynne i andre klasse.


 Jeg har brukt sort og hvit bazzill til fremsiden og baksiden og sydd de sammen..


Så har jeg enkelt brukt fra arket Skolestart - Tavle (PD 13847) og stempelet Kalender (PD 13793)


Jeg digger hvor enkelt det blir med denne stempelplaten... den er bare så herlig...


Jenta som skal bruke boken har allerede begynt å krysse ut de dagene som er gått så langt i august.. Hun har også skrevet inn ting hun vil gjøre på den tomme siden.. så dette var noe som falt godt i smak...


Så som du ser med bare noen få produkter kan du få en flott liten bok til skolestart... eller noe annet..

Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Skolestart - Tavle - PD 13847
Stempel:
Kalender - PD 13793
Annet:
Dotter - sort

I tillegg har jeg brukt stempelblekk, bazzill, bånd og symaskin... (og lim da... )

Jeg håper du fant litt inspirasjon...
Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar