Februarutfordringen

fredag 4. august 2017

Bursdagshilsen

Hei!

Jeg nyter late sommerdager, men får tid til scrapping allikevel ;-) I dag skal jeg vise dere et bursdagskort. Jeg har brukt min favorittdie, sommerfuglen ❤︎ Rammedien har jeg stanset ut i kraftig kartong og embosset med grovkornet embossingpulver. Hadde lyst til at rammen skulle virke robust, og tykk. Resultatet ble akkurat som jeg hadde sett for meg!












Tusen takk for at du stakk innom. Håper du lot deg inspirere :-) 

Produktliste:

Ark:
Dies:
Ramme PD16171.
Blomster:
Annet:

Kreativ hilsen fra 



LagreLagre

2 kommentarer:

  1. Kjempefint kort! :)

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. Nydelig, Cathrine!
    Så fint med de sarte fargene og alle de herlige detaljene.
    Skjønner du liker den sommerfuglen - den er bare flott :))

    SvarSlett