Februarutfordringen

fredag 25. august 2017

Kondolansekort

Hei alle sammen..

I dag vil jeg gjerne vise dere et kondolansekort jeg har laget.. Disse kortene er ofte veldig vanskelige synes jeg, det å finne en balanse blir en større utfordring da det er så mange flere følelser i bildet.. og vanskeligere følelser.



Jeg valgte meg faktisk et juleark til mitt kondolansekort.. kanskje ikke akkurat så vanlig, men akkurat dette arket synes jeg er helt fantastisk til denne bruken..


Jeg la arket lag på lag med bazzill stonehenge, helt enkelt ved hjelp av en dies. Selve teksten har jeg valgt å ikke bruke skygge på..jeg ville holde den litt i bakgrunn selv om den er i forgrunnen..


Den herlige fuglet har jeg bare tatt embossingpulver på... smeltet mer på front og bak enn på midten...


Inni kortet har jeg valgt et stempel og ellersen helt enkelt... baksiden har også kun fått mitt favorittstempel på seg..


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Stempel:
Dies:
Blomster:
Annet:

Jeg håper du fant litt inspirasjon.. og selv om dette er vanskelige kort å lage så er det kort som kan varme...

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar